Šta očekujemo od zaposlenih?
RAZLIČITOSTI SE CENE
- različiti tipovi ličnosti
- različiti polovi
- različita starost
- različito obrazovanje
- različito iskustvo
- različito znanje
- različito zvanje
- različite kompetence
Budite ono što jeste – to nas čini uspešnom kompanijom!
Pored toga bitno nam je da su naši zaposleni dinamični i prilagodljivi
i ne plaše se da razmišljaju kreativno, budu proaktivni i fleksibilni.
Od zaposlenih očekujemo da se ponašaju u skladu sa našim vrednostima K3P.
- Težite izvrsnosti u svemu što radite jer je kvalitet vašeg rada i naših proizvoda nešto što se podrazumeva i što doprinosi visokom zadovoljstvu i lojalnosti klijenata.
- Uvek budite etična osoba na koju kolege i klijenti mogu da se oslone.
Budite poverljivi i na radnom mestu uvek radite ono što je ispravno. - Gradite fer i partnerski odnos sa kolegama i klijentima. Poštujte druge, njihova mišljenja i razlike. Uključite se u pomoć lokalnoj zajednici zajedno sa ostalim kolegama.
- Pratite trendove i razvijajte sebe svakog dana kako bi napredovali, a samim tim doprineli i ličnom i napretku Bosisa
Profesionalizam i odgovornost
Profesionalizam znači da ste posvećeni, savesni i efikasni u postizanju rezultata i poštovanju definisanih rokova. Bitno je da u svakoj situaciji pokažete da ste kompetentni za oblast u kojoj radite i ponosni na posao koji obavljate. Uporedo sa tim važno je da preuzmete odgovornost za posao koji obavljate, ali i da poštujete naše zakone, procedure i uputstva i Kodeks etičkog poslovanja i ponašanja.
Orijentisanost ka klijentima
Klijenti su na prvom mestu i zato uvek marate imati na umu njihove potrebe, da gradite partnerstvo sa njima i da budete spremni da im ponudite rešenja koja su najbolja za njih. Njihovi rezultati su i naši rezultati.
Svest o zdravlju i bezbednosti
Samo kada smo zdravi možemo da postignemo naše ciljeve i zbog toga tokom rada uvek moramo voditi računa da li su naši postupci bezbedni za naše zdravlje i zdravlje naših kolega i svih ostalih u našem okruženju.
Timski rad i komunikacija
Svi radimo zajedno da bismo ispunili ciljeve i zbog toga je timski rad veoma važan. Kao član tima bitno je da poštujete druge i da prihvatite njihove ideje i stavove ali i da date svoj doprinos uspehu tima. Naučili smo da se međusobno pomažemo i otvoreno komuniciramo unutar i van timova.
Posvećenost stalnom učenju
Našim zaposlenima nudimo niz različitih programa obuke i tako im obezbeđujemo prilike da se profesionalno razvijaju i napreduju. Od prvog radnog dana zaposleni su uključeni u ciklus neprestanog učenja koji počinje orijentacijom i inicijalnom obukom za radno mesto a kasnije se nastavlja kroz realizovanje obuka kojima se razvijaju i unapređuju specifična znanja i veštine potrebne za određena radna mesta. Kako je praćenje trendova poslovanja jedan od najbitnijih zahteva današnjeg tržišta bitno je da stalno učimo i zajedno ih primenjujemo.
Šta očekujemo od naših lidera i rukovodilaca?
Vizija
Bitno nam je da naši zaposleni imaju viziju u kom pravcu Bosis ide i šta nam je potrebno da bi tu viziju ostvarili. Kada zaposleni razumeju čemu težimo onda mogu da stvore jasnu viziju budućnosti da svoj svakodnevni posao povežu sa ostvarivanjem ciljeva celog Bosisa. Zato je važno da prvo rukovodioci shvate značaj vizije kako bi je iskomunicirali I približili svojim zaposlenima.
Liderstvo
U Bosisu su lideri uzori zaposlenima koji su uvek spremni da ih saslušaju pre nego što nešto urade. Naši lideri u isto vreme grade dobre odnose sa zaposlenima i pružaju im podršku, ali donose i teške odluke i upravljaju promenama kada je to neophodno.
Osnaživanje drugih
Ono što je ključno za uspeh je da lideri i rukovodioci razvijaju svoje zaposlene. Dobar lider i rukovodilac delegira odgovornosti, jasno definiše šta očekuje od zaposlenih, učestvuje u upravljanju karijerom svojih zaposlenih, ceni doprinos i stručnost.
Upravljanje performansama
Ocenjivanje zaposlenih, planiranje karijere i definisanje treninga i kompetnci neophodnih za ostvarivanje performansi su još jedna od odgovornosti rukovodioca. Iako nije uvek lako voditi razgovore na ovu temu, davanje i prihvatanje fidbeka i stalna komunikacija o performansama sun a obostarnu korist.
Građenje poverenja
U Bosisu često radimo u timovima. Kada vođa tima ima poverenja u zaposlenog to njega osnažuje i čini ga ponosnim što je deo tima. Dobar rukovodilac je otvoren za mišljenja drugih, radi u skladu sa dogovorima i odaje timu priznanja. Zbog toga je bitno da rukovodioci u timu stvore atmosferu u kojoj je dobrodošlo i u kojoj se ceni otvoreno izražavanje mišljenja.
Poznavanje poslovnog okruženja i tehničke veštine
Bitno je da ste svesni i da dobro poznajete poslovno okruženje, ali i da pratite trendove u industriji kako biste mogli da inovirate i osmislite sveže ideje koje će Bosisu i našim klijentima obezbediti prednost u odnosu na konkurenciju. Pored toga potrebne su Vam i tehničke veštine tj. specifične veštine za radno mesto koje će Vam osigurati da kvalitetno obavljate svoj posao.